mercredi 21 mai 2014

Very Inspiring Blogger Award




   Bien que je me considère toujours comme nouvelle dans le monde sans fin des blogs, la douce Diana de Cups&Roses m'a nominé au Very Inspiring Blogger Award. Merci beaucoup Diana, je ne m'y attendais tellement pas !


Let's start with the rules...
1. Link the person who nominated you ( check the link above)
2. List and display the rules
3. Share seven facts about yourself 
4. Nominate 15 other blogs and let them know they have been nominated
Seven facts about me...

1. Je suis la seule brune de ma famille. Tous mes frères et sœurs sont blonds.  
2. J'ai la mauvaise habitude d'acheter des livres mais de ne jamais les lire. 
3. Je suis de nature nerveuse. Un rien me stresse et peut me faire paniquer. 
4. J'ai la phobie des araignées et j'en fais régulièrement des cauchemars.
5. J'ai des origines espagnoles et allemandes. Et si on remonte loin dans mon arbre généalogique, j'ai aussi des origines savoyardes. 
6. J'adore le vieux cinéma et en particulier les films d'Hitchcock. Même si mon film préféré est Scarface de Brian de Palma.
7. J'adore nager l'été à ma plage préférée des Côtes-d'Armor. Un été sans me baigner n'est pas un été réussi selon moi ! 


Blogs I nominate...

1. Charlotte of makeupbycandlelight
2. Emily of emmihearts
3. Lily of etcllymlrs
4. Camille of todaycamille
5. Laura of laurassabbat
6. Nicky of zeeblikesit
7. Lucie of beautyandgibberish 
8. Andrea of sbr-fashion-fashion
9. Megan of  meganroisinn 
10. Kia of makemeupkia
11. Madison of 101thingsgirlslike 
12. Laura of lodoesmakeup 
13. Suzie of hello-october
14. Jessica of  ole-caliente
15. Rasa of  aimeroseblog

 I'd like to thanks Diana again because it's the first tag on my blog and I'm very glad because I've done it thanks to her. 



For my lovely UK readers: £20 off when you spent £40 at The Body Shop with the code 19803. This offer end 12 am Tuesday 27th May so don't miss it ! Click on the link and have fun with The Body Shop !
 


Kiss on your cheeks xxx

3 commentaires:

  1. Very interesting facts! And yes, I read them in french :D
    Ça ne fait rien! :)

    http://cups-and-roses.blogspot.gr/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. I didn't know you could speak/read french. It's good to know xx

      Supprimer
  2. Hey Enora!

    I just published my response! Thought you might like to see it. http://zeeblikesit.blogspot.com.au/2014/05/very-inspiring-blogger-award.html

    Nicky
    xx

    RépondreSupprimer

Merci pour ces petits mots xxx

Thank you for those little notes xx